Kenyér

 2011.06.10. 12:00

Mindig is imádtam a kenyeret, gyerekkoromban-bár anyukám jól főzött -gyakorlatilag szalámis-,zsíros- és vajaskenyéren nőttem fel. Szerencse, hogy nagyon izgága kislány voltam, mert jól el is hízhattam volna ezen az étrenden.

Egy ideje csinálom már ezt a diétát, de időnként nagyon elkedvetlenedem. Vajon van értelme? A kenyér pedig nagyon hiányzott, próbálkoztam krékerekkel, amit Gitta nyersétel blogján láttam, változó eredménnyel.

Ezért kitaláltam ezt a kenyérfélét,bevált!

Persze garancia nincs a diéta működésre,ezért is adtam a "próbálkozásaim" címet a blognak.


Kenyér recept

Hozzávalók:

350 ml barnarizs

Háromszor ennyi (tehát 1050 ml víz)

2-3 evőkanál sárgaborsóliszt (ez tartja össze)

pici só

gofrisütő

Elkészítése

Szárazon picit megpirítjuk a rizst, majd felöntjük a vízzel,pici sóval ízesítjük.Felforraljuk, majd takaréklángon (keverés nélkül!) puhára főzzük fedő alatt.

Amikor megfőtt belekeverjük a sárgaborsólisztet, és a felforrósított gofrisütőben kisütjük.

(Én pici szezámolajat használok az első sütésnél, aztán semmit)

Langyosan tekerhető, ha megszárad kenyér helyett ehető.

Ebből a mennyiségből kb. 9-10 db kenyérke lesz, egy db kalóriatartalma kb 80 kalória.

Olvassátok el a barnarizsről:www.egeszsegguru.hu/node/7995

 

A bejegyzés trackback címe:

https://endoteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr292970601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása